donderdag 26 maart 2009

Expositie

Vandaag hebben we de plaatsen bepaald voor onze expositie. Gelukkig heb ik een plek die ik wilde.

Aangezien ik 1 grote afdruk wil laten maken en deze foto wil laten opplakken op dibond en op de foto perspex wil laten plakken... en dit in de btw 570E kost ga ik proberen te onderhandelen :) korting tegen reclame :) word vervolgd!

De kleine a3 afdrukken laat ik op mijn oude stageplek bij Ernst Klip afdrukken.

Misschien morgen al maar uiterlijk as dinsdag heb ik ook een dashbord van een auto, namelijk dezelfde als in mijn eigen auto zit en deze is ook te zien in oa de stopmotion. Het dashbord wil ik gaan gebruiken als tafel aangezien het dan beter één geheel word met de foto's.

Marketing is inmiddels bijna af, de website kan ik me nog niet echt toe zetten aangezien ik het totaal niet interesant vind. Maargoed komt wel goed :)

groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten