donderdag 2 april 2009

Nieuws

Gute Nacht :)

Vandaag is het onderstel gemaakt voor het dashboard, ik moet nog wel wat dingetjes aan het dashboard zelf perfectioneren maar in principe is hij klaar.
En daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee!

Vandaag contact gehad met het beeldgebouw over de afdruk die verlijmd moet worden met perspex... Grapje zou 858,50 incl btw moeten gaan kosten.
Nu denkt iedereen ''dás nieh normaaal meerr'', dat dacht ik dus ook.
Heb nu een afspraak staan met de baas van het beeldgebouw om te gaan praten over een sponsoring/korting. (dat ik in ieder geval minder hoef te betalen)
Mocht het nou echt helemaal niks worden dan word de 1x1,5m foto op normaal fotopapier geprint en opgeplakt.

En als klap op de vuurpijl! Ik heb heel mijn marketing verslag af en nunet gemaild naar de leraar. Ik hoop dat het goed is allemaal want dan is dat ook afgerond.

Het is nu inmiddels al half 5 s'morgens en ik wil om 7uur de bus nemen want Ferry wil me helpen om mijn website te maken, dus ik moet zo wel naar school :)

Adios amigos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten