dinsdag 7 april 2009

cd boekje

Ook heb ik inmiddels het cd boekje af wat we morgen in moeten leveren, nu alleen even alles controleren in de mappen en ik ga de cd/dvd ook branden.
Hieronder een paar schetsen van het proces van het ontwerp tot het boekje zelf.


Schets 1 en test qua pagina's



Hieronder een printscreen van het boekje toen hij net klaar was.




Hieronder een foto van een aantal schetsen en schetsboekjes + 1 test print. Mijn printer kan dubbelzijdig printen en dit wilde ik uiteraard gebruiken om mijn boekje te printen aangezien dat er gewoon beter uitziet dan alles op elkaar plakken etc. Maar om de pagina's in de goede volgorde te maken heb ik dus een paar testjes gemaakt.




Hier een aantal definitieve afdrukken + een testboekje :)


Adiozzz




Geen opmerkingen:

Een reactie posten