dinsdag 7 april 2009

Website

Ook plaats ik meteen maar mijn website. De foto's die gebruikt zijn op de website zijn WEL foto's uit mijn serie maar NIET de foto's die ik uiteindelijk exposeer. Dit komt omdat ik op het moment dat ik de website maakte mijn foto's voor de expositie nog niet uitgezocht had ivm hoeveelheid (+/- 400 beelden)

Homepage


Button Fotografie (er is gebruik gemaakt van een simple vieuwer frameding)


Button fotografie, als je op een foto klikt zie je de foto in het groot. Je kunt met de pijltjes toetsen door de foto's heen scollen maar ook met de muis. Als je nog een keer klikt op de vergrootte foto dan word hij weer klein.


Button vormgeving, hier staan echter maar 2 voorbeelden (wel van mijzelf uiteraard). Mocht de website online gaan worden er meer ontwerpen aan toegevoegd uiteraard.


Button contact.


Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten